!!! POZOR !!! - Výjazd Kežmarok
Pozdravujeme všetkých fanúšikov bardejovského hokeja!
Od konca minulej sezóny sa zatiaľ neuskutočnil žiadny organizovaný výjazd, nás fanúšikov, na ligový zápas mimo naše mesto. Boli nejaké individuálne pokusy, kedy sa vybrali ľudia na jednom – dvoch autách, a stratili sa v dave medzi divákmi. Ale podľa nás je lepšie, keď cestujeme všetci spolu, môžeme sa na zápas pripraviť a primerane naladiť. Účastníci výjazdu na play-off zápas v Spišskej Novej Vsi vedia o čom hovoríme Taktiež je celkom iná káva povzbudzovať svojich hokejistov na súperovom štadióne, stojí to viac síl prehlušiť domácich fanklub, ale hokejisti to vedia oceniť – nielen poďakovaním na konci, ale snáď aj nejakými peknými gólmi, pre ktoré máme hokej všetci radi.
Aby sme sa dostali k jadru veci: 4.12, t.j. budúci piatok, hrá Bardejov ligový zápas v Kežmarku. Na tomto zápase sa chceme zúčastniť aj my. Objednali sme autobus ktorý bude z Bardejova odchádzať okolo 16:00, zápas začína o 18:00. Prihlásiť sa môže každý. Cena cesty do Kežmarku a naspäť je 5,- € plus cena lístka na zápas 0,50 €. V prípade záujmu napíšte SMS (na číslo 0949 393 399) alebo e-mail (vlado.fricky@gmail.com) s osobnými údajmi (meno, priezvisko, vek, adresa, kontaktný telefón). Peniaze je možné vyplatiť do štvrtka 3.12. V prípade otázok volajte alebo píšte na vyššie uvedené kontakty.
Verím, že sa znovu zídeme dobrá výjazdová zostava, spoznáme nové tváre, a hlavne zažijeme dobrý hokej.
(informácie nájdete tiež na Facebook-u v skupine „fandíme HC 46 Bardejov“)
Fero Hvizda a Vlado Frický
Komentáre
Prehľad komentárov
Ozzy - určite dobrý nápad!
Simbo, tak určite sa pôjde k Vám, otázka je, či spoločne autobusom, alebo jak husi, každý po svojom ...
Doteraz, čo sa chodilo na výjazdy (samozrejme, mimo Prešov, lebo tam sme sa vždy vedeli nejako dohodnúť), tak do autobusa sa nazbieralo možno tridsať ľudí a ostatných tridsať išlo autami, pričom, čím viac ľudí v buse, tým je potom celý výjazd lacnejší na jednotlivca ... Ale to je zbytočné niektorým ľuďom vysvetľovať, ako pozerám ... Tu každý pohodlný!
Vyjazd / Fanklub
(OZZY, 2. 12. 2009 20:50)Stale este verim ze pojdeme autobusom. Mozem ist autom ale radsej uprednostnim spolocny vyjazd. Pockam do poslednej chvile. Ak to nevyjde bude mi luto ale urcite idem a tesim sa na dobry hokej a ze povzbudime chlapcov. Stretneme sa v KK. Sezona konci o necele tri mesiace do tej doby by bolo potrebne zrealizovat co co som naznacil. Do konca roka na tejto stranke po dohode s Adminom postupne predstavim koncepciu FANKLUBU HC 46 BARDEJOV. Kto sa prida a chce s tym pomoct? Pre komunikaciu v tejto veci bude zriadena vhodna forma, ktoru coskoro zverejnim. Zatial sa mozete vyjadrit k tomu aj fore.
fanclub
(noro777, 2. 12. 2009 19:41)for eeeee: možno maš pravdu možno by trebalo dať nejako inač vedieť že sa organizuje nejaky vyjazd aby o tom vedelo viac ľudi možno by sa nahlasilo oveľa viac ľudi kto vie ale prve ako som tu dole napisal a aj ozzy treba vytvoriť poriadny fanclub ktory bude mať stalych členov atd. porozmyšľajte nad tym mne sa to vidi rozumne a verim že by sa časom nazbieralo takych 30-40 ľudi to by stačilo
fanclub
(noro777, 2. 12. 2009 19:39)ja s ozzym suhlasim bolo by načase urobiť niečo take ako združenie hej fanklub ale normalny nie taky že pride si kto chce taky kde by boli fanušikovia vždy verny svojmu klubu aj ked prehraju aj ked sa nedari ja osobne navrhujem zriadiť to čo ste tu pisali v auguste že sa bude napr platiť členske na mesiac 1 euro a na začiatok treba zaplatiť 10 eur a že každy bude mať nejaku identifikačnu kartu vdaka ktorej bude mať napr zľavu na vstupne doma a lacnejšie šaly dresy atd. podľa mna je to rozumny napad a tak by sa mohol vytvoriť hoci menši fanclub ale taky do ktoreho by stale chodil rovnaky počet vernych fanušikov takže skuste tu navrhnuť hlavne admin stranky alebo niekto kto by sa na to rad podujal aby sa zriadil normalny oficialny fanclub ktory by vydržal stale a nie 1 sezonu ja som za a verim že nie som sam že sa najde viac rozumnych ľudi a ozaj jak to je s tym vyjazdom? nedalo by sa žeby sme išli aspon zopar a v kk by sa možno k nam pridali ti ľudia čo pojdu na autach ide sa či ne?
vyjazd
(eeeee, 2. 12. 2009 19:11)ja si myslim ze sa nahlasilo tolko malo ludi len preto lebo je to tu len na webe a kazdy o tom nevie prihlasili sa len ty ktory tu chodia ale im toti co tu chodi povedali
Fanklub dodatok
(OZZY, 2. 12. 2009 16:15)Ale teraz je to zvacsa anonymna skupina ludi, co tu piseme.
fanklub
(OZZY, 2. 12. 2009 16:14)
Citam tu vela roznych nazoov na temu FANKLUB, ci sa oplati nieco robit pre fanusikov alebo nie, kolko co stoji atd. Konstatujem ze v kazdom nazore je kus pravdy! Ale vsetci zaciname od zleho konca a preslapujeme na mieste. Aj Slovan alebo Kosice, Skalica maju tisice fanusikov, ktori chodia na hokej. To este neznamena ze su clenovia Fanklubu. Tych je registrovanych par desiatok, mozno stoviek. Nie kazdy co chodi na hokej je automaticky fanusik a nie kazdy fanusik je automaticky clen Fanklubu. Ani to nikdy nebude. Cinnost oficialneho fanklubu ako obcianskeho zdruzenia je financovana roznymi zdrojmi - clenske prispevky, 2% z dani, sponzori, dary, prijmy z inej cinnosti atd. V praxi to znamena, ze registrovany clenovia mozu mat vyrazne zlavy na vstupenky, permanentky, lacnejsie dresy, saly mozno aj vyjazdy by stali naozaj symbolicke peniaze, mozno aj zadarmo, ktore by boli financovane z prijmov Fanklubu ako obcianskeho zdruzenia. Ostatni fanusikovia ako neclenovia by si zaplatili cenu vyjazdu, zaplatili by cenu za sal, dres a pod. Ak napr. objedname jednorazovo 50 salov alebo dresov, vyrobna cena bude za sal povedzme 6 EUR. Pre reg. clenov bude cena napr. 4 EUR, pre ostatnych zaujemcov napr. 8 EUR. v praxi to znamena ze zo zisku z predaja Fans predmetov vydotujeme vyraznu zlavu pre clenov. Z financnych darov zaplatime vyjazd autobusom a clenovia ho mozu mat mozno za 1 EURO ostatny zaujemcovia neclenovia, zaplatia full cenu. Nechcem to viac rozpisovat. Mozno ten klub zalozi par ludi, mozno 10, postupne sa pridaju dalsi, a ked nas bude 30-40 bude to uspech. Na fanklub na bardejovske pomery to bude pekne. Potom to uz zavisi od samotnych clenov, ako sa prezentuju a pritiahnu viac ludi. Tak mozno aj ludia, ktori dnes maju realne problem s financiami by sa im vedelo tiez pomoct. Vidim ze je tu par ludi, ktori maju zaujem, aj realne nieco na ukor svojho casu nezistne nieco robia. Ale musi sa urobit dalsi krok. Inak potom je to naozaj hlupost a taranie o nicom. Einstein definuje hlupost ako - robit stale tie iste veci a ocakavat ine vysledky. Svoje aktivity, cinnost vyjazdy si organizuje Fanklub pre seba a ostatnym zaujemcom z radov neregistrovanych fanusikov to da na znamost prostrednictvom webu, plagatov na stadione. Napr. aj objednane saly a dresy by si kupili aj ludia, ktori by prisli na stadion len o tom musia vediet. Tomu sa hovori marketing.
To je moj nazor. Howgh. Dohovoril som.
šál
(Dominik Pračko, 2. 12. 2009 14:33)Myslím, dáš mi aj za pravdu že vhodný by bol vlnený, to by ste si rozhodli, ale do 10 € je to uskutočniteľné.
for pračko
(noro777, 2. 12. 2009 13:51)chcem sa opytať domina koľko by približne stal šal keby bol zaujem?
fanclub
(noro777, 2. 12. 2009 13:49)no keby aspon tie šaly sa vyrobili len by musel byť zaujem škoda že ľudia nezmyšľaju ako by mali ved uznajte čo môže byť lepšie ako zahanbiť domacich a ešte ked vyhrame tak nechapem prečo tak malo ľudi sa nahlasilo do kk ked do prešova išla asi 100 a povzbudzovalo ich 50 kk je dalej ale ne až tak žeby ste nemohli isť ved koľko podľa vas stoji cesta do po? 2 eura tam 2 naspeť a listok 1,30 abo 1,5 eur a do kk je taka ista cena skoro tak by ste sa mohli spametať sakra či to je preto že už neverite našim hokejistom? ved podľa mna hraju najlepšie od kedy sme v 1. lige mame skvelych hračov aj brankara len treba premeniť šance a určite by sa im aj lepšie hralo keby sme ich prišli povzbudiť do kk v prešove sa to len potvrdilo preto vyzyvam všetkych ktory ešte vahaju nech sa nahlasia
Pre Bj "fans" sa neoplatí robiť nič!
(MarcoH., 2. 12. 2009 11:17)
Tu v Bj je to tak, že plno rečí každý a potom, keď príde na vec, skutek utek! Výjazdy sa neoplatí robiť pre tunajších ľudí, podľa mňa! jedine, keby boli zadarmo ...
Minulého roku ste chceli dresy, bola možnosť a keď prišlo na to, tak zopár dresov sa dalo urobiť, pretože sa Vám zdala byť suma 40 eur privysoká! Všetko niečo stojí ... Aj tí chlapci, čo sa teraz podujali organizovať výjazdy, tak ich to čoskoro prejde, keď zistia, ako to tu funguje!
Odkaz
(Dominik Pračko, 2. 12. 2009 8:43)
Nesmejem sa z toho, že nemá niekto peniaze, lebo nemôže za to. Pointa bola niekde inde... Smejem sa z toho, že sa nezmenilo nič... Dres stojí niekoľkonásobne viac, a to dobre vieme. Kde je problém, že reči o chcení výjazdu sa naplňajú zrazu ťažko?
For Jano: Fakt to možno je, ale nie pravdivý. Potom si ma na domácom zápase nevidel. Je to problém? Som divák ako Ty. Kedy máš čas sa stretnúť, daj niečo na víkend. Rád sa porozprávam ohľadom toho ako to ide okolo BJ hokeja. Som zvedavý na Tvoj názor.
For Noro: Nebolo by to zlé, ako píšeš, keby sa obnovili tie časy, na ktoré radi spomíname. Aspoň ja určite. Šály sa dajú zohnať tiež, ak ich niekto dá urobiť - ľahká matematika.
pre pračka
(noro777, 1. 12. 2009 22:39)ako domino nechapem prečo sa smeješ s tych čo nemaju love ja verim že sa raz obnovia stare časi a ľudia začnu chodiť za branku a začnu povzbudzovať mne sa to osobne nezda veľa ale čo narobite ked niekomu hej aspon dufam že do prešova pride veľa ľudi a zas ich potupime a šaly sa daju zohnať tiež?
dres,domino
(jakub, 1. 12. 2009 22:14)
http://www.sportshopping.sk/index.php?main_page=product_info&cPath=5_33&products_id=155
chceš dres tak tu si ho objednaj---a myslim že domino nema vobec čas chdoit na hokej do bj ,ved studuje VS,a pokial wiem vysoke skoly v bj nemame a neda sa všetko stihat,ved len pokial mu skonči škola a pokial pride domou je po hokeji,takže myslim si že to ho ospravedlnuje,a pokial wieme všetci tak wieme asi prečo nechodi domino na zapasy
Pračko
(Jano, 1. 12. 2009 21:23)
Povedzme si na rovinu fakt, že Ty doma nechodíš, ak hráme, nie ešte, aby si išiel niekde von !!
A ver tomu, že by som Ti to povedal, aj zoči oči ...
Teba sa dotýka, ak to ide aj bez teba, okolo Bj hokeja?!?
Pracko
(OZZY, 1. 12. 2009 21:13)
Mozno trefne, mozno pravdive, ale vobec nie ferove. A este k tomu aj dost skodoradostne a urazajuce. Pritom nikto tu nikoho neodsudzoval ani neurazal. A uz vobec nie za to ze niekto nema peniaze. Co tak z oci do oci to povedat? Ako by sa citil ty na mieste tych ludi ktori si to nemozu dovolit?
Odporucam najprv rozmyslat a potom nieco pisat.
Janko
(Dominik Pračko, 1. 12. 2009 20:51)Janko, čo tak zoči voči mi to povedať, nepôjdem si predstav, mám iné veci ako toto, hoci som plánoval, ale udalosti týždňa mi to zmenili... reagoval som trefne a pravdivo, povedzme si na rovinu, dotklo sa Ťa to...
Domik Pračko
(Jano, 1. 12. 2009 20:13)Dosť trápne si reagoval, čo len potvrdzuje fakt, že si falat chujka! Ja len som zvedavý, či Ty pôjdeš "najväčší fanúšik" Bj hokeja ...
vyjazd
(vlad, 1. 12. 2009 18:18)
noro, ja by som tu rad pisal dalsie info k vyjazdu, len zial situacia dnes vyzera tak ze sa nikam nejde. okrem nas s ferom a nasich kamaratov sa prihlasilo tolko ludi ze ich zratas na dvoch rukach. slabota. som sklamany...
no zatial este nehadzeme flintu do zita. nato aby sa vyjazd oplatilo organizovat, vsak je potrebny urcity pocet ludi, aby naratana cena bola prijatelna. vo stvrtok doobeda je nutne potvrdit autobus. preto este potrebujeme do zajtra vecera nahlasenych dalsich minimalne 15 ludi. minimalne.
fero veri ze sa tych 15tich podari este nazbierat, ja som skor skeptik..
kto chce zaplatit moze tak spravit uz odzajtra u fera v jeho firme - HM COMP, slovenská 1 (je to budova pri stanici, nedaleko zbojnikov)
(ak sa vyjazd neuskutočni peniaze budú vratene)
miesto a cas odchodu upresnime po definitvnej objednavke autobusu vo stvrtok. predpokladame vsak ze to bude spred zimneho stadiona v piatok o 16:00.
a ked mate otazky ohladom vyjazdu, tak kludne mi mozte zavolat alebo poslat mail, zial nemozem tu na tejto stranke travit cely den a odpovedat okamzite kazdemu na jeho prispevky.
zatial tolko.
vyjazd
(Jano, 3. 12. 2009 10:40)