Základné informácie o pripravovanom projekte „Fanklub HC46 Bardejov o.z.“
Základné informácie o pripravovanom projekte „Fanklub HC46 Bardejov o.z.“
Prečo by mal vzniknúť oficiálny Fanklub?
Prvým dôvodom je, že niektorí aktívni fanúšikovia už doteraz vyvíjali konkrétne aktivity – výjazdy, bubnovanie, webové stránky a pod. Ukazuje sa, že je potrebné tieto aktivity podporiť, koordinovať, zlepšiť ich resp. vytvoriť pre nich lepšie podmienky – organizačné, materiálne aj finančné.
Druhým dôvodom je oficiálne osloviť a podchytiť čo najširšie skupiny spoločenskej a športovej verejnosti nielen v Bardejove, pretože mnohí z nich by uvítali takúto možnosť byt členom Fanklubu ale vôbec o nej nevedia ani nevedia na koho sa v tejto veci obrátiť.
Tretím dôvodom poskytnutie výhod rôzneho druhu pre členov Fanklubu. Vznik občianskeho združenia (ďalej len O.Z.) priamo súvisí aj s financovaním týchto výhod. Iba formou riadne registrovaného O.Z. môžeme vstupovať do jednaní a uzatváraní zmluvných vzťahov s rôznymi inštitúciami, podnikateľskými subjektmi, sponzormi apod.
Štvrtým dôvodom je stať sa neanonymným, transparentným a serióznym partnerom pre vedenie HC46 Bardejov.
Aké ciele bude mať Fanklub?
· Postarať sa o čo najvýhodnejšie podmienky pre svojich členov po všetkých stránkach.
· Dosiahnuť dostatočné finančné a materiálne pokrytie pre zabezpečenie všetkých aktivít O.Z.
· Združovať a organizovať fanúšikov bardejovského a slovenského hokeja po celom Slovensku, aj v zahraničí!
· Rozvíjať kultúru fanúšikovania a svojimi fanúšikovskými aktivitami podporovať športové výkony a výsledky nášho hokejového tímu HC46 Bardejov.
· Organizovať čo najpočetnejšie výjazdy pre členov, ale aj pre nečlenov na mimobardejovské zápasy hokejovej ligy a slovenskej reprezentácie!
· Organizovať a zabezpečovať akcie podporujúce činnosť združenia (športové turnaje, spoločenské akcie, autogramiády...).
· Vytvoriť najšportovejšiu atmosféru v XAWAX Aréne na hokejových stretnutiach HC46 Bardejov v 1. hokejovej lige.
· Udržovať korektné vzťahy so všetkými Fanklubami a spolupracovať s ostatnými právnymi subjektmi, ktoré majú podobné záujmy.
· Dosiahnuť korektnú spoluprácu a vzťahy s vedením HC46 Bardejov!
· Napomáhať propagácii dobrého mena bardejovského hokeja.
· Ďalšou činnosťou je pomoc klubu HC46 Bardejov - organizačná, príp. manuálna výpomoc pri zveľaďovaní zimného štadióna v Bardejove.
· Aktívne prezentovať činnosť Fanklubu - prostredníctvom profesionálnej webovej stránky, inzercie v médiách, zriadením informačnej tabule Fanklubu v Xawax Aréne.
· Podpora športu detí, mládeže a občanov zdravotne postihnutých.
Aké výhody môže získať člen Fanklubu?
· zľavy na lístkoch a permanentkách na hokejové zápasy HC46 alebo hokejovej reprezentácie SR
· zľavy na cenách výjazdov
· zľavy cenách suvenírov a fanpredmetov (šály, dresy a pod.)
· zľavy u sponzorov
· vstup na všetky akcie Fanklubu usporiadané vedením Fanklubu
· aktívne sa podieľať na činnosti O.Z. - podávať návrhy a podnety na jeho činnosť
Prečo vstúpiť do Fanklubu?
A prečo nie? Máte radi hokej a jeho atmosféru? Ste hrdí Bardejovčania? Páči sa Vám burácajúci kotol počas hokejového zápasu? Chcete, aby sa o skvelej hokejovej atmosfére, ktorú vytvárajú nielen na domácom štadióne, verní fanúšikovia HC46, hovorilo všade v superlatívoch?
Tak možno práve preto by mohol každý z Vás prispieť a podieľať sa na tomto všetkom! Teraz mate jedinečnú šancu zapojiť sa a byť pri zrode a začiatkoch Fanklubu.
Kto môže stať členom Fanklubu?
Je to veľmi jednoduché. Členom Fanklubu môže byt každý, kto dovŕšil minimálne 15 rokov a bude rešpektovať stanovy Fanklubu a riadiť sa rozhodnutiami jeho orgánov.
Pre Vás čo máte menej ako 15 rokov alebo cele rodiny, máme projekt "Fan-rodinka HC46", kde sa môžete prihlásiť minimálne s jedným rodičom, alebo súrodencom, ktorý dovŕšil 18 rokov, alebo spolu s celou rodinou.
Kým a ako bude Fanklub financovaný?
Predovšetkým svojimi členmi. Ich príspevky budú kľúčové pre existenciu O.Z., taktiež sponzori svojou veľkou pomocou rozširujú možnosti nášho O.Z. Opomenúť nemožno ani 2% z daní, ktoré nám naši členovia a sympazitanti posielajú!
O.Z. bude zverejňovať svoje hospodárenie pravidelne na svojom webe.
Vedenie Fanklubu
Predstavenstvo O.Z. má svoje opodstatnenie v stanovách a jeho členovia sú ľudia, ktorí budú všetky veci ohľadne Fanklubu riešiť. Do zasadnutia prvého Valného zhromaždenia O.Z, ktoré zvolí ľudí do vedenia Fanklubu, schváli stanovy O.Z. - bude všetku činnosť pripravovať a zabezpečovať dobrovoľný Prípravný výbor. Hneď na to bude nasledovať registrácia O.Z. na MV SR. O termíne prvého zasadnutia VZ budú informovaní všetci prihlásený členovia Fanklubu a záujemcovia o členstvo vhodnou formou.
Princípy, na ktorých by mal fungovať Fanklub
Každý človek tým, že vyjadrí ochotu stať sa členom O.Z. sa stáva do veľkej miery súčasťou hokejového diania v Bardejove ako takého!
Byť členom Fanklubu je však aj zodpovednosť a záväzok! Aj podľa tvojho konania a chovania sa bude tvoriť názor na HC46 Bardejov, na ostatných fanúšikov, na naše združenie!
Člen občianskeho združenia v žiadnom prípade nesmie:
- poškodzovať dobré meno občianskeho združenia, hokejového klubu HC46 a fanúšikov!
- verejne, v súvislosti so zápasom hokejového klubu HC46, jeho akciami alebo akciami O.Z. hlásať, či prejavovať sympatie k fašizmu, rasizmu, komunizmu alebo iným hnutiam a názorom, ktorých cieľom je popierať alebo obmedzovať osobné, politické alebo iné práva občanov pre ich národnosť, pohlavie, rasu, pôvod, politické alebo iné zmýšľanie, náboženské vyznanie a sociálne postavenie.
- podporovať alebo vyvolávať výtržnosti alebo násilie na zimných štadiónoch alebo v ich blízkosti v súvislosti s hokejovým zápasom klubu HC46, alebo v tejto súvislosti porušovať platné zákony a iné všeobecne záväzné predpisy.
Našou silou a hlavnou zbraňou bude počet fanúšikov na štadióne, počet vlajok a bubnov, mohutné chorály, naše hlasivky a potlesk, ktorými povzbudíme našich hokejistov a vyburcujeme ich k maximálnym športovým výkonom!
Čo chceme riešiť ako prvé.
Na to, aby sme boli efektívni, je potrebné začať robiť potrebné úkony aby celý proces vzniku Fanklubu prebiehal hladko.
Aby sa do toho procesu zapojil čo najväčší počet ľudí a hlavne, aby sa mal možnosť vyjadriť, dávať návrhy a podnety naozaj každý, vyhlasujem verejnú diskusiu o tom:
1)pod akým názvom bude pôsobiť O.Z. resp. Fanklub
2)aké budú klubové farby Fanklubu HC46
3)aké bude nové logo Fanklubu
Svoje názory a nápady zverejňujte na diskusnom fóre k téme Fanklub alebo na e-mail, ktorí čoskoro zverejním na tomto fóre. Všetky nápady a návrhy sa vyhodnotia a tie najlepšie sa predložia na schválenie VZ.
Diskusiu na túto tému chceme ukončiť do konca roku 2009.
Píšte, diskutujte, navrhujte – verím, že máte vynikajúce nápady a myšlienky, ktoré pomôžu vytvoriť skvelý FANKLUB HC46 Bardejov. Lebo priemerné veci nemá zmysel riešiť!
Pozdravuje vás OZZY
Komentáre
Prehľad komentárov
Tiez sa pripajam k nazoru kazdeho a sice: Netreba menit vobec nic! Vsetko nech ostane, ako je, jedine urobit fanklub "profesionalnejsi".
verný fanda
(simi, 8. 12. 2009 17:28)Nič netreba meniť! Nech všetko ostane tak ako je a mesto by nás malo brať takých akí sme! A vôbec nezáleží na názve! A Katova légia je podľa väčšiny ľudí ten najlepší názov pre BJ FANS!!!
pre Roba
(OZZY, 8. 12. 2009 17:15)Naozaj neviem o nikom, kto by chcel vsetko nasilu zmenit. Ak vies o niekom, kto to je daj mi vediet. Ale kazdy sa moze vyjadrit a povedat svoj nazor. To je myslim si v poriadku. Skor by som zameral pozornost vsetkych nielen na vyjadrenie nazorov ale uvital by som aj konkretne navrhy. Jasny dokaz ze je to tak ako hovorim budu zverejnene navrhy na fanklubacke vlajky. To ta asi presvedci o opaku. Ak Admin to da dnes na web mozes si ich pozriet este dnes vecer. Alebo sa aj teraz pozri do sekcie Download a tam je tiez jeden navrh na design webu. Priatelia pozorne si pozrite aj starsie prispevky a myslim ze to bude jednoznacne. Iba nechcem niekoho obmedzovat v kreativite a napadoch.
Bj farby
(Robo, 8. 12. 2009 16:43)K farbám: Prvú sezónu sme boli modro-biely, logicky, podľa dresoch a takto sme vstúpili do sezóny, druhá sezóna sa niesla v znamení červeno-čierno-bielej (keďže sa dresy menili, už asi na trvalejšie, myslím si) a teraz napriek tomu, že oficiálna farba klubu HC 46 Bj je tá červeno-čierno-biela, my budeme akí, pre zmenu? Ružovo-žlto-purpuroví?!? Snáď nie.
Pre Ozzyho
(Robo, 8. 12. 2009 16:37)
Zatiaľ tu vidím, len samé názory, že má zostať všetko po starom, ja sám mám na celú vec taký istý názor, takže nie je o čom! Nie je dôvod meniť nič!
Mám taký pocit, že niekto by bol rád, ak by všetko bolo iné .... a hlavne názov FC. Ja si taktiež vážim každý názor, ale poviem úprimne, akákoľvek zmena ohľadne tých troch bodov, by bola v tomto prípade sprostosť!
Načo nasilu meniť niečo, čo je už zaužívané?!?
fanclub
(noro777, 8. 12. 2009 14:15)no ja suhlasim s robom a dalšimi ved ked ma mesto zaujem tak im bude jedno či sa fanklub bude volať katova legia alebo fanklub hc 46 Bardejov verim tomu že nas podporia a aj vedenie klubu určite su radi ked ich niekto pride vonku povzbudiť a doma im budu šiestym hračom takže verim že všetko sa zorganizuje tak aby to klapalo a že budu aj dobry sponzori a veľa ľudi vo fanse. a neviete či je pravda že trebišovsky fanklub sa chysta do bj? mne sa to vidi dosť opovažlive čo sa chlapci odvahy najedli? no to som zvedavy aj keby prišli nebude ich ani počuť určite by aj obyčajny ľudia v takomto pripade začali povzbudzovať a prišlo by ich aj viac ako v kk kedže by sa chceli ukazať takže by sme ich zosmiešnili len dufam že aj vyhrame konečne lebo poslednu dobu mame priliš veľa smoly hlavne čo sa tyka marodkoch
fanklub
(OZZY, 8. 12. 2009 13:26)Respektujem a vazim si kazdy nazor. Ziadny nazor nie je hlupy. Faktom je, ze ak by sme nechali vsetko zachovane ako bolo, tak by sme dnes taketo temy neriesili a zrejme by ziaden Fanklub nevznikol. Lebo logicky by prave ti, ktori sa nazyvali v minulosti Katova legia mali mat oficialny Fanklub uz davno. Kazda minca ma dve strany a treba sa pozerat aj na sirsie suvislosti. Teraz je priestor aby sme sa k tomu vsetci co maju zaujem, slobodne povedali svoj nazor.
fanclub
(robo, 8. 12. 2009 10:49)
Všetky tri body, čo sa týka fanclubu, nech zostanú zachované! A predovšetkým názov - Katova Legia! je hlúposť, nazývať sa inak! A nič v zlom, ale hlúpe sú aj argumenty v zmysle "jednanie z mestom" atď. Mesto, keď chce, tak nás podporí, či sa budeme volať diabli z pekla, alebo boží posluhovači :-))). A keď nechce, tak nás nepodporí!
Napr. vo Spišskej sa volajú v preklade, modro-bieli bojovníci a vadí to niekomu? Fanklub im beží pekne, primátor ich podporuje, taktiež mesto .... Nevidím v tom problém! Takže nech sa zachová všetko, ako má!!!
fanclub
(noro777, 8. 12. 2009 7:45)ešte jedna otazočka pre vlada: nepojde sa hoci len mikrobusom do brezna? a keby sa išlo nevedel by si mi povedať približne koľko tam trva cesta? lebo ja by som chcel isť ale vyučko končim až o 2 takže neviem či by som to stihal skuste niečo vybaviť aby sa išlo a čo najviac ľudi ja zavolam brata aj kamoša čo bol minule možno že aj do brezna bude zaujem noačo že je to daleko ide tu o zažitok a to aby sme našim pomohli takže so mnou ratajte
fanclub
(noro777, 8. 12. 2009 7:42)no nie zly napad vlad suhlasim a s tym nazvom no neviem možno že aj toto čo ty hovoriš by nebolo zle ale uvidime čo povie väčšina ale mne až tak na nazve nezaleži ako na tom aby bol fanclub to je hlavne ved do po musime isť už ako poriadny fans dufam že to stihneme
fanklub
(vlad, 7. 12. 2009 23:39)
moj nazor na 3 stanovene otazky:
1) nazov klubu by som dal neutralny - fanklub HC 46, alebo fanklub HC Bardejov. a to predovsetkym z dovodu ze v ramci fanklubu bude potrebne jednat s mestom, s vedenim klubu, so sponzormi, a podobne, a preto by aj ten nazov mal byt zrozumitelny a prijatelny pre verejnost. nazov katova legia sa mi paci, kedze ako tu uz niekto podotkol, ma aj historicku spojitost s bardejovom, no obavam sa aby neodradil niektorych priaznivcov bardejovskeho hokeja od vstupu doň. a nie kazdy bardejovcan hned pochopi ze ide o hokejovy fanklub. je to na zvážení.
2) u farieb to je jasne - identicke s farbami klubu - cervena, cierna, biela
3) co sa loga tyka, bolo by fajn pripravit nejake dalsie graficke navrhy a spomedzi nich vybrat najvhodnejsie, hlasovanim tu na tejto stranke. vitazovi by mohli byt dohodnute nejake odmeny, napriklad odpusteny clensky prispevok do fanklubu, alebo cokolvek ine.
tolko moje nazory.
vlad.
fanclub
(noro777, 7. 12. 2009 21:18)no ja som za tvoj navrh ozzy ked chceš pritiahnuť do fanclubu aj staršich mne to je jedno bolo by to super keby sa ti to podarilo ved ked si bol v prešove tak tam to bolo vydno že aj starši ľudia maju chuť povzbudzovať a to aj doma ked minule neboli bubny tak sa snažili ty z hl. tribuny starši povzbudiť a začali kričať bardejov a postupne sa k nim pripojil cely štadion toto sa mi pačilo že aj bez bubnov dokazali niečo ale najlepšie bude ked bude fanclub a všetkych 7 bubnov potom to bude jak v ozajstnom kotli ja a kamarat by sme mali zaujem stale bubnovať neni problem a viem o dalšich dvoch takže bubenikov by malo byť dosť len paličky treba zohnať lebo dosť sa lamu
fanklub
(juzek, 7. 12. 2009 20:37)
Mate uplnu pravdu, vsetko nech ostane tak, ako je, vsetky tri body, lebo nic menit netreba, teraz je vsetko, ako ma byt!
A tesim sa z myslienky fanklubu ..
verný fanda
(simi, 7. 12. 2009 17:32)A ešte jedna vec! Všetko by so nechal tak ako je! Aj logo aj názov, a farby fanklubu! Nech ostanú všetky 3 body nezmenené!
verný fanda
(simi, 7. 12. 2009 17:30)Ináč OZZY asi to nevieš, ale noro je môj brat a to čo tu obidvaja píšete je skutočne výborné! Ja len dúfam, že ten oficiálny fanklub skutočne vznikne a môžeš počítať aj so mnou aspoň na túto sezónu! Pretože dobre vieš prečo na budúcu sezónu už nebudem môcť chodiť na zápasy HC 46!Už som to písal a máš pravdu možno si na nejaký zápas nájdem čas popri Vys. škole! HC 46 BARDEJOV FOREVER!
fanklub
(OZZY, 7. 12. 2009 16:22)Urcite by bolo dobre co hovoris, aj ja si to tak predstavujem. Fanklub je ale aj o inom. V ramci fanklubu budu Fans, ktori budu chodit na vyjazdu, budu bubnovat, povzbudzovat za branou. Ale budu tu aj Fans, ktori tam sice nebudu. Budu to mozno podnikatelia, lekari, uradnici, starsi ludia a neviem kto este, kto sa citia byt fanusikmi a je mozne ze tych bude tiez vela. Aspon mam taku ambiciu oslovit a pritiahnut aj takychto ludi do Fanklubu. Je to vsade tak. Myslim si ze v Bardejove je minimalne 200-300 ludi, ktori chodia takmer na kazdy zapas doma, niekedy aj vonku a tych tiez pokladam za fanusikov ako kazdeho ineho.
fanclub
(noro777, 7. 12. 2009 16:10)dobre ja som sa len pytal vlastne mne je to jedno koľko sa bude platiť mesačne ja idem do fansu aj keby neviem čo som rozhodnuty chodiť na každy zapas aj ked sa nebude dariť ide o zažitok a o dobru vec tak vam prajem aby ste vybavili čo najlepšich sponzorov a aby sa to všetko zriadilo ako sa patri a ty napriklad čo sa zaregistruju do fansu už teraz ked daš prihlašky na net nenavrhol by si aby začali všetci chodiť už teraz po kope hoci neoficialne ale bolo by to dobre ved by sme sa skôr spoznali a aby chodili stale aby si zvykli na to lebo dufam že vo fanse budu ozaj verny fanušikovia ktory budu chodiť stale
fanklub
(Janos, 9. 12. 2009 11:36)